کدام نوع ریمل برای مژه های شما مناسب است؟

در میان لوازم آرایشی، ریمل یکی از محصولات مورد علاقه خانم ها است. ریمل مژه ها را حجیم تر می کند و باعث میشود زیباتر و جذابتر به نظر بیایند. نه تنها چسبندگی ریمل بلکه نوع آن هم مهم است. استفاده درست از ریمل باعث می شود مژه ها جذاب تر و روشن تر دیده شوند.

انواع ریمل ها

  1. ریمل حجم دهنده: ریمل های حجم دهنده بیشتر برای خانم هایی است که مژه های کم پشت و کوتاه دارند. اگر می خواهید که مژه هایتان پر پشت تر به نظر برسد، انتخاب درست ریمل بسیار اهمیت دارد. ریمل حجم دهنده انتخاب مناسبی برای مژه های کم پشت است.
  2. ریمل طویل کننده: ریمل طویل کننده برای افرادی که مژه های کوچکی دارند انتخاب ایده آلی است. ریمل طویل کننده مژه ها را می پوشاند و به آسانی باعث بلندتر شدن آن ها می شود. خوب است اگر 2-3 بار این ریمل را به مژه ها بکشید که مژه ها جذاب تر دیده شوند.
  3. ریمل فر کننده: ریمل فر کننده بیشتر برای خانم هایی است که مژه های کمی دارند. ریمل فرکننده کمک می کند که مژه ها کوچکتر دیده شوند، این نوع ریمل به مژه ها شکل می دهد (مژه ها را خم می کند)
  4. ریمل بدون سیاهی: همه خانم ها از این نوع ریمل استفاده می کنند، اما بعضی افراد آگاهی لازم را ندارند. این ریمل ماندگاری طولانی دارد و زیر چشم را سیاه نمی کند.
  5. ریمل ضد آب: ریمیل ضدآب معمولاً در شرایطی که ممکن است گریه کنید یا صورت خود را بشویید و یا چرب کنید استفاده میشود و زیر چشم را سیاه نمی کند. ریمل ضد آب حاوی موم و روغن های معدنی است.
  6. ریمل lash defining: این نوع ریمل تنها محصولی است که به پرپشت کردن مژه ها کمک می کند و باعث می شود که مژه ها متفاوت دیده شوند و هم به حالت دهی مژه ها و اضافه شدن تار کمک می کند و مژه ها را پوشش می دهد.
  7. ریمل ابرو: ریمل ابرو هم مثل ریمل مژه وجود دارد که در نوع شانه یکی است، اما ریمل ابرو در رنگ های مختلف وجود دارد و به براقی و پرپشتی ابرو کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!