رویه ارسال سفارش

از آجایی که یکی از مهمترین رویکردهای وترآهنگ ایجاد لذت خرید آنلاین برای مشتریان عزیز می باشد، لذا روش های ارسال کالا به قرار زیر می باشند:

شهر تهران‌:

هزینه ارسال برای شهر تهران در خرید بالای 1 میلیون تومان به صورت رایگان می باشد و در غیر اینصورت معادل هزینه بسته بندی و هزینه ای که شرکت پست تعیین کرده است.

در شهر تهران ارسال فوری به صورت پیک موتوری فعال است و هزینه بر اساس منطقه شما محاسبه خواهد شد.

در شهر تهران ارسال از طریق تپسی پک فعال می باشد. توجه داشته باشد که:

  • تپسی‌پک در حال حاضر فقط در شهر تهران فعال است.
  • بسته‌ها در طول بازه زمانی سه ساعته، تحویل گرفته می‌شوند و به مقصد می‌رسند.
  • با توجه به ارسال مرسوله‌ها با خودرو، پس از رسیدن سفیر تا «۵ دقیقه» فرصت دارید که بسته‌ی خود را درب ساختمان دریافت کنید. توجه داشته باشید که سفیر تپسی‌پک به درب واحد مراجعه نمی‌کند.
  • ابعداد مجاز بسته‌ها، ۵۰×۵۰×۵۰ سانتی‌متر است.
  • پس از ارسال مرسوله، مشخصات راننده و زمان حدودی تحویل برای شما پیامک خواهد شد.

ایام و مناسبت هایی خاص مانند (روز اول فروردین، تاسوعا و عاشورای حسینی، اربعین و…) که منجر به تعطیلی مراکز حمل و نقل باشد جهت ارسال سفارش با مشتریان عزیز هماهنگی خواهد شد که در اولین روز کاری ارسال انجام خواهد شد.

ارسال سفارشات تهران بصورت روزانه و با توجه به جدول زمان بندی شده انتخاب شده توسط کاربران در هنگام ثبت سفارش می باشد.

از آنجایی که ترافیک و حوادث غیر مترقبه قابل پیش بینی نمی باشد لذا مشتریان عزیز شایسته است که در بازه زمانی تعیین شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند در غیر این صورت مسئولیتی بر عهده وترآهنگ نمی باشد و هزینه ارسال مجدد به عهده مشتری خواهد بود.

سفارش‌هایی که آدرس تحویل آن ها پاساژها و یا مراکز خرید می باشد، نیازمند است تحویل کالا در جلو درب پاساژ انجام گیرد و از تحویل کالا در داخل پاساژها و مراکز خرید معذوریم.

شهرستان ها:

هزینه ارسال برای شهرستان ها برای خرید های بالای 1 میلیون تومان رایگان می باشد و در غیر اینصورت معادل هزینه بسته بندی و هزینه ای که شرکت پست تعیین کرده است.

شرکت پست با توجه به فاصله مقصد کالا برای خریداران شهرستان ظرف مدت ۴۸ الی ۷۲ ساعت کاری، کالا را تحویل مشتریان عزیز خواهد داد.

لازم به ذکر است کلیه سفارش ها در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش ارسال خواهند شد.

لطفاً هنگام دریافت سفارش خود از مامورین ارسال پست کارت شنایی معتبر ارائه دهید.

کارت شناسایی حتماً می بایست متعلق به صاحب پروفایل یا شخص تحویل گیرنده باشد، در غیر اینصورت امکان تحویل کالا را وجود نخواهند داشت.

با توجه به اینکه سفارشات خارج از تهران می باشد و به وسیله شرکت های حمل و نقل و پست تحویل می شود، نیاز است شما هنگام دریافت سفارش حتماً از صحت ارسال مانند سلامت فیزیکی بسته بندی (مخدوشی جعبه، پارگی پاکت و …) و همچنین تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور مامور ارسال مطمئن شوید، در غیر اینصورت بسته ارسالی را تحویل نگرفته و بازگردانید.

بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی و تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور آن خواهد بود.

لازم به ذکر است اگر سفارشی را تحویل بگیرید که دارای بسته بندی مخدوش باشد امکان پیگیری بعدی وجود ندارد.

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!